pondelok 1. októbra 2012

Rozlúčka s letom, 08. 09. 2012 :-)

Na záhrade u Tety Milky sa rodina a priatelia stretávame niekoľkokrát v roku. Či už pri nejakej príležitosti alebo len tak. Milujem tieto stretnutia :)))


Naše posledné  STRETNUTIE  , pre zdravotné problémy viacerých z nás sme sa stretli v septembri pri príležitosti konca leta.


Teta Milka, teta Darinka a ja sme išli skôr, aby sme čo to nachystali a pomaly už prichádzali aj ďaľší parťáci: môj otec v roli šéfkuchára ;-) , maminka ako "prísediaca" a sesternica Ivetka :-)




Na Zdravie :-)


Guláš bol divinový a vynikajúci. Mamina ma poprosila, aby som urobila hummus (veeeľmi sa mi vydaril ;-) ). Upiekla som aj CIBUĽOVÝ CHLIEB  , levanduľové madlenky podľa TÁNI  , jablkový obrátený koláč zo špaldovej múky bez vajec a kašu zo špaldovej celozrnnej krupice posypanú s čučoriedkami, drvenými kakaovými bôbmi a jemne poprášenú s levanduľovým cukrom. Mamina doma pripravila papriky opečené s olivovým olejom a cesnakom.


Cibuľový chlieb zožal veľký úspech (že som ho upiekla málo!!!), hummus chutil tiež fantasticky. Kašu ochutnala iba mamina, Ivetka trochu, ale "nechutila". Za to ja som si pochutila prenáramne ;-)





Toto je gramofónik môjho otca na batérie, ktorý opatruje už od roku 1968 a ešte stále "fachčí"!!! Tatino ho do záhrady vždy prinesie a my počúvame úžasné pesničky ako napr. Django, Boney M, Karla Gotta a veľa iných. Milujem tieto chvíle........




Po výbornom obede, kultúre, prišiel čas na oddych. Keďže sesternica Siska na záhrade nebola, toto jej perfektné lehátko sa ušlo mne a ja som si v prírode podriemkala ;-)


Niečo z úrody :-)))




A už nás bolo viac a bolo nám veseloooooooooo. Otík hral na gitare a spieval, kto sme slová poznali, sme sa pridali, teta Milka rozprávala vtipy, teta Danka zasa príhody zo života :)




Skvelý deň a ja sa už teším na vítanie jari a možno ešte aj teplej jesene ;-)))
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára