pondelok 1. októbra 2012

Tofu pomarančová torta :-)

Ak máte radi tofu, doporučujem urobiť túto tortu. Už som ju robila niekoľkokrát a vždy je iná. Záleží akú "polevu" (jogurt) a ovocie si zvolíte ;-)


Recept na túto super (podľa mňa určite) tortu som našla na blogu DÁŠI  a prvýkrát som ju robila v limetkovom prevedení :-))) Ale keď som ju z rúry vybrala, tofu "štruktúra" bola akási popraskaná, tak som to zamaskovala jogurtom a odvtedy ho dávam automaticky ;-)






Tentokrát som mala jogurt s pomarančom a roibosom, čerstvé pomaranče sme tiež mali doma, tak bolo rozhodnuté.













 Terka a synovec zjedli z torty 2/3!, tak veľmi im chutila :-))))))))))))))




Dobrú chuť :-)

















































1 komentár:

  1. je lákavá a krásna, verím že chutila :-)...tofu mám rada, ale takto som ešte neskúšala

    OdpovedaťOdstrániť