pondelok 26. marca 2012

Pečený chlieb :-)

Zapekaný - pečený chlebík som prvýkrát jedla na Veľkú noc minulý rok. Grilovali sme, varili guláš a jedli a pili a jedli a pili :-D  Neuveriteľne mi chutil, nám všetkým. Recept mám od Andrejky a chvíľu som si myslela, že je domáci. No potom mi prezradila ako si ho upiecť. Čerstvý chlieb nakrájame na krajce, ale neprekrojíme! a dáme do mrazničky.


Takto ho máme kedykoľvek po ruke. Maslo vyšľaháme s vegetou a môžme pridať aj čerstvé bylinky (pažítku, petržlenovú vňať alebo podľa chuti každého), cesnak.


Opatrne "poodsúvame" krajce a natrieme na ne nátierku (po celej ploche). Pečieme pri 100 - 150° 1 - 1,5 hodinu. Vyberieme a podávame ešte teplý. Dobrú chuť :-)













2 komentáre:

  1. Genialne veci su vzdy jednoduche. Tento recept je toho dokazom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja keď som ho jedla prvýkrát (robila ho kamarátka, od ktorej vlastne recept aj mám)som úplne stonala blahom. Má v tom už väčšiu prax a bol naozaj vynikajúci :)

    OdpovedaťOdstrániť