piatok 1. júna 2012

Farebná večera :-)

Večeru som robila podľa toho, čo som mala v chladničke. Viem, že je MDD a asi by ste očakávali, že urobím niečo sladké pre svoju dcéru, ale nie. Terka sladké príliš nemusí a tento zeleninový tanier jej urobil veľkú radosť a zároveň aj veľmi chutil. Cez víkend si to vynahradíme (myslím niečo slávnostnejšie).  Sebe som urobila špargľovú polievku podľa receptu, ktorý som získala na Dňoch špargle. Neviem sa jej dojesť ;-)


Zemiaky som umyla, aj so šupkou nakrájala na plátky a uložila na plech na papier na pečenie a neosolila. Dala som ich piecť do vyhriatej rúry na 150°C asi 15 minút. Plech som vybrala, plátky otočila a dala dopiecť podľa potreby (už iba chvíľu). Zeleninu (šampiňóny, zelená, žltá, červená paprika, žltá cuketa, zelená cuketa) som opiekla vo wok panvici s trochou natur vegetky. Ako obloženie som dala šalát dubové listy a batavia, žltú, červenú a oranžovú paradajku, červenú reďkovku a mladú červenú cibuľku, pokvapkala trochou olivového oleja a podávala Terke na večeru. Terezka to zjedla "coby dup"! Som sa jej pýtala, či bola tak hladná alebo jej to tak chutilo. Odpoveď: CHUTILO MI TO VEĽMI ma potešilaaaaaa ;-)


Na špargľový krém budete potrebovať: bielu špargľu, biele víno, bujón (ja používam bio zeleninový), vodu a smotanu na šľahanie 33%. Recept nájdete tu: http://laskanatanieri.blogspot.sk/2012/05/dni-spargle-v-bratislave-10-12052012.html

Tento krém som si pripravila už asi štvrtýkrát. Veeeľmi mi chutí :-)


Ešte som si pripravila "chuťovku" - pizzu podľa Lenky http://zdravejist.blogspot.sk/2012/05/pizza-svec.html (ďakujem). Na tortillu som poukladala paradajky, nakrájaný hermelín a posypala doma usušeným tymiánom. Terezke som zohriatu tortillu naplnila zvyšnou teplou zeleninou ;-)

Dobrú chuť :-)





























































































2 komentáre:

  1. ten recept s tortillou vyzera dobre :-) my robime casto zapecene s roznou zeleninkou a syrom, mnam.. takto v noci by som sem nemala chodit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, ty mi robíš chúťky, úžasne to vyzerá!!! Krásne farebné foto :-)

    OdpovedaťOdstrániť