pondelok 16. apríla 2012

Elenkine zemiakové pampúchy :-)

Recept mám od kamarátky a ona zasa od svojej maminy. Vyskúšala som a bola som veľmi spokojná, aj s receptom, aj s chuťou.

Pokiaľ sa rozhodnete pampúchy piecť, budete potrebovať:

3 hrnčeky polohrubej múky
2 hrnčeky nastrúhaných zemiakov
1 hrnček oleja
1 hrnček mlieka
1/2 kocky droždia čerstvého
1ČL cukru
1 vajce
2ČL soli

Zarobte si kvások, v mise zmiešajte ostatné suroviny a kvások k nim pridajte. Nenechávajte kysnúť, cesto vyvaľkajte na 1/2 cm a vykrajujte kolieska. Uložte na plech, nechajte podkysnúť asi 30 minút. Potrite vajcom a pečte vo vyhriatej rúre na 180°C približne 15 minút (prepáčte, ale čas som nesledovala).

Ja som pampúchy tentokrát vajcom nepotierala, pretože som ich robila aj pre dcéru (preto sú bledšie, ale na chuti to vôbec neubralo).


Dobrú chuť :-)

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára