štvrtok 26. apríla 2012

Dnes - štvrtok 26. 04. 2012 :-)

Dnešný deň začal ako každý iný. Ráno do práce a napísať jedálny lístok na budúci týždeň (najdôležitejšia pracovná úloha na dnes). Ako tak som to zvládla :-D , potom som si uvedomila, že vlastne v utorok v práci nie sme, tak som ho z J.L. vymazala. Odniesť dochádzku za apríl na podnik, kúpiť pečeň na nátierku na olovrant, prečítať zamestnankyniam čerpanie SF na rok 2012, objednať tovar, napísať stravný list, odniesť faktúru na príspevok na stravné na Mestskú časť a hurááá domov. Predtým som si však ešte záhrade MŠ natrhala krásne voňajúcu kyticu orgovánu.


Od Technopolu som išla peši popri Chorvátskom ramene a bolo mi ľúto, že som si nemohla nafotiť prírodu: mobily sa mi vybíjali a fotoaparát som mala doma. Takže dokument o prírode nabudúce ;-)  Doma som nadšene otvárala poštovú schránku, pretože som očakávala zásielku. S kamarátkou sme si objednali vykrajovátka a aj papierové košíčky na muffiny. Netrpezlivo som balík otvorila ešte na pošte a ponáhľala sa domov a chcela košíčky odskúšať.


Rozhodla som sa upiecť dcére jej obľúbené banánové muffiny. S veľkými obavami, že košíčky nevydržia, som ich dala pre istotu po dva. Zmes sa "nevyliala", ale košíčky lepšie vyzerajú ako sú praktické. Spodok sa nedal krásne oddeliť. Na chuti muffinov to ale neubralo :-)))


A pre seba som si urobila "chlebíčky": mám veľmi rada knäckebrot so sezamom a natrela som si naň moju veeeľmi obľúbenú francúzsku nátierku Alfa Bio, rajčinky, zelená vňať a pochúťka je na svete :)


Dobrú chuť :-)

Kamarát sa ma pýtal, aký som mala dnes deň... Pracovný, veselý, pekný a verím, že zajtrajší bude minimálne rovnako dobrý, keď nie aj lepší...







































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára