piatok 6. júla 2012

Podvečer 06. 07. 2012 :-)

Dnes som sa po dlhšej dobe vybrala s mojou kamarátkou do Rusoviec na muziku, zmrzlinu a pečenú rybu. Voľakedy som chodila častejšie, aj som si zatancovala. Dnes som chcela byť iba na čerstvom vzduchu, pospevovať si a ulahodiť už spomínanou rybou a zmrzlinou :-)


Kamarátka Anička je moja bývalá kolegyňa. Po príchode sme si dali kávu, Anka klasický kofolový strik a ja minerálku.


Hudba hrala len zo začiatku, tak to tanečníci rýchlo využili.


Potom sme sa dozvedeli, že majiteľ tohto podniku ráno umrel. Poznala som ho len z videnia, ale bol to veľmi milý, ústretový, príjemný človek a pracovitý. Kto ste ho poznali, venujte mu minútku ticha (ďakujem).


A keďže muzika dohrala, ja som si dala pečeného heika s chlebíkom, Anka hranolky, z ktorých som "zobala" aj ja, dali sme si na cestu zmrzlinu a vybrali sme sa do Ovsišťa (bývalého Regentu), že vraj ho "prerobili". A že sme teda pozerali :) Terasa je dosť veľká a majú aj krásne zelené kreslá, ktoré boli žiaľ obsadené, tak sme sa usadili na drevenú lavicu za drevený stôl. Ale nám to vôbec nevadilo. Vnútri to vyzeralo, najmä svetelne, ako na nejakej diskotéke a pesničky hrali rôzne a výbornéééé.


Spoločná fotografia s Ankou.


Výborná nealko piňa colada.

Prepáčte a neodpustím si pridať dva obrázky, ktorými majú označené toalety.



Vraví sa, že podľa toalety spoznáte podnik - akú hygienu majú v kuchyni. Sú prekrásne, čisté, voňavé. Papier bol v každej kabínke a aj sáčky (v prípade potreby).

Na piňa coladu tam určite ešte zájdem, ale usadím sa do krásneho zeleného kresla :-)))

Dobrú noc, priatelia, prekrásny podvečer som mala ja dnes :-)

















































































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára