pondelok 23. júla 2012

Špaldová kaša :-)

Viem, že ovocie by som mala jesť doobeda, ale mala som na neho nesmiernu chuť. A aj na horkú čokoládu. A vôbec: na večeru som si chcela pripraviť niečo sladké. A samozrejme zdravé. Po ceste z práce domov som si kúpila sójové mlieko, malinkú čokoládku v DM a bolo rozhodnuté: urobím si kašu zo špaldových vločiek.




Aj v škôlke deťom pripravujeme kašu z vločiek, ale zo pšeničných či ovsených. Deti ju zbožňujú. No aby som bola presnejšia: väčšina detí ju má rado :) Posypeme ju kakaom či mletou škoricou zmiešanou s práškovým cukrom a zvykneme na ňu krásne naaranžovať aj plátky banánu.


Suroviny:
60g špaldových vločiek
600ml sójového mlieka
3PL trstinového cukru Alnatura
1PL vanilkového pudingu Alnatura
1 horká chilli čokoládky
čučoriedky, černice (ovocie podľa chuti)
2PL špaldových vločiek (na posýpku)


V časti mlieka som nechala vločky postáť asi polhodinku. Potom som ich mierne rozmixovala (nemusíte). Mlieko som dala ohrievať, pridala som cukor, rozmixované vločky a miešala. Asi...čas som nesledovala, ale do mierneho zhustnutia. V kaši som rozmiešala puding (nemusíte, ale ja som si ho tam proste chcela dať ;-) ), prevarila a servírovala.




Na kašu som poukladala ovocie, nadrobenú chilli-čerešňovú čokoládku a opražené vločky.




Nech si kašu pripravíte z akéhokoľvek mlieka či vločiek, posypete svojím obľúbeným ovocím, verím, že Vám bude chutiť. A pokiaľ ste takúto kašu ešte nejedli, aspoň vyskúšate obmenu kaše krupicovej.




Dobrú chuť :-)























































































































































2 komentáre:

  1. tak neviem, ci na toto niekoho doma nalákam .-) ale neprekvapilo by ma, keby to chutilo uzasne! u nas teraz vladnu ovsene vlocky, a kupila som si dnes spaldovu muku, na vikend nieco upecieme :o) a mozno nakoniec aj kasu dame.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-DDD Nooo, mäso v tom nie je ;-) Terka na to "pozrela", zjedla a CHUTILO jej. Táni, ak Ti ostanú vločky, urob aspoň z polovičnej dávky pre seba. A ešte Ti musím povedať: že v DM už predávajú sójovú smotanu na varenie Alpro soya 250ml za 1,29 Eura. Supeeeeer :)))

      Odstrániť