štvrtok 26. júla 2012

Partizánska lúka 25. 07. 2012 :-)

TU  si môžete prečítať niečo viac o Partizánskej lúke v Bratislave.

Pamätám si, keď sme sem chodievali s rodičmi viac-menej pravidelne a z Partizánskej lúky peši na Železnú studničku.
Hej veru, krásne radostné časy to boli :-)))

Na Partizánskej lúke sa konali aj rôzne "pochody", dokonca sme tam mali vždy hry k MDD (z otcovej práce).

Tentokrát sme sa sem vybrali na Country večer, na ktorý nás pozvali priatelia. Vlastne to mal byť taký večer, ale pre "podozrenie" zo zlého počasia country odvolali. No nás to neodradilo a vyrazili sme :)







Nakoniec sme išli len my tri: Lucka (Terkina spolužiačka), Terka a ja. So sebou sme si zobrali aj hru PARTY alias, nejako sa už len zabavíme, vraveli sme si.




Tento potôčik sa mi páčil už ako dieťaťu. "Areál" je krásne upravený, kto ste tu ešte neboli, odporúčam prísť, najmä s deťmi.




Analýza celého tela:
  • zistenie podielu vody , svalov a tukov v tele
  • metabolický vek orgánov
  • hustota kostí
  • fyzická kondícia

Slečna bola z Poradenského centra zdravého životného štýlu. Dali sme sa zmerať, najlepšie obstále Terka a najhoršie ja. Ale nezúfam, pracujem na sebe :)


Doma som si centrum hodila do "gúgla" a objavila som ich TU




A party sa mohla začať. Krútili sme, ukazovali, rozprávali, merali čas a smiali sa :-)))




Uhádli by ste, že Terka je mačka? My sme to uhádli... No a dozvedeli sme sa aj napr. že druh psa je jazvec alebo slovo na J je Ružena... (Terka mala vymenovať 20 slov na J, tak teda začala: Jozef, Ján, Juraj, Ružena,..) Aj to sa stáva, keď na Vás tlačí časový limit  :-DDD




Ja to naozaj neviem ukázať... :) Lucka s Luckami :D




No a ja som bola šimpanz, potom barman a nakoniec knihovník. Dievčatá všetko uhádli.




A ešte spoločná foto na záver :-)


V "parku" sme strávili príjemne a veľmi veselé - urehotané dve hodiny. Boli sme na vzduchu a v prírode a hlavne spolu :-)))
















































































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára