utorok 8. mája 2012

Na záhrade u tety Milky :-)

Deň voľna a pekné počasie nás "vyhnalo" na záhradu k tete Milke. Hoci nás nebolo toľko ako zvyčajne, vždy sa k nej veľmi tešíme. Každý z nás prinesie nejaké jedlo a my potom jeme - ochutnávame. Hladný ani smädný ešte nikto neostal ;-)

Ja som pripravila už včera dezert na spôsob "tiramisu" a dve nátierky.


Z plátkov reďkovky vykrojíme ozdobné tvary a zvyšok nastrúhame. Vyšľaháme trocha masla s taveným syrom, zašľaháme nastrúhanú reďkovku a môžeme podávať.


Cibuľu nakrájame nadrobno, biele tofu postrúhame najemno. Na oleji orestujeme cibuľu, pridáme droždie, potom tofu. Zmes necháme vychladnúť. Jemne osolíme, vyšľaháme s maslom a podávame.

Ráno som piekla bagety. Recept nájdete tu: http://www.laskanatanieri.blogspot.com/2012/04/domace-rohliky-recept-mam-od-tani.html  , tentokrát som ale pridala mlieko na 700ml a múky som dala menej, asi 800g a pri miesení som zľahka dosypávala (celé kg som neminula). Vyvaľkaný plát som "zašúlala" na bagetu, nechala podkysnúť, potrela vajíčkom, posypala posýpkou a dala piecť.



V záhrade sa zelení jedna radosť :-)))


Po ľahkej práci sme sa aj posilnili ;-)


Na nakrájanú bagetku som ponatierala nátierky, naši priniesli vyprážané filé, zemiakový šalát cibuľový a hlávkový šalát a neskôr ku káve sme mali aj dezert. Počasie nám prialo, veselo nám bolo tiež, takže máme ďaľší krásny deň za nami :-)















































2 komentáre:

  1. Táni, áno. Zvykne sa nás tu zísť celkom dosť ľudí a býva nám veeeľmi veselo. Je tam kľud-pohoda-relax a keď ide vlak, máme to aj s kinom (film Nástrahy veľkomesta) :-D Trhám si žihlavu na čaj (tá dnešná sa už suší). Záhrada je v Janíkovom dvore v Petržalke.

    OdpovedaťOdstrániť