utorok 8. mája 2012

Pečený karfiol :-)

Dcéra nemá rada varený karfiol - "surový" áno, má rada indickú kuchyňu, tak som hľadala ľahký, rýchly recept na "karfiol po indicky" a natrafila som na tento:
http://www.receptyzindie2.com/2011/03/peceny-karfiol.html?showComment=1336427551462#c5444875601475729199


Do zapekacej misy som si dala 4PL olivového oleja, 1/2KL mletej kurkumy, 1/2KL mletého koriandra, mleté čierne korenie, 1/2KL rozdrvenej rímskej rasce v mažiariku a na špičku noža som pridala aj mleté chilli. Premiešala som, pridala do misy umytý na ružičky rozobratý karfiol (som mala menší), riadne premiešala, jemne posolila a dala piecť do vyhriatej rúry na 200°C asi polhodinu.


Podávala som so zeleninovou ryžou. Terke to veeeľmi chutilo (tak som bola spokojná aj ja ;-) ).  Samozrejme, že aj ja som ochutnala: karfiol nie je rozvarený, je jemne chrumkavý. V týždni urobím tento karfiol opäť a odporúčam aj Vám :)

Dobrú chuť :-)
















4 komentáre:

  1. Krásný květáček. A recept je ideální i k mé dietě

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martinka, zajtra kúpim "květák" na trhu a opäť ho pripravím podľa tohto receptu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Miška, áno chutilo. Dnes aj s brokolicou a romanescom, výborné :-)))

      Odstrániť