piatok 4. mája 2012

Pepermintové brownies :-)

Brownies mám veľmi rada akékoľvek alebo vlastne tie, ktoré som doposiaľ ochutnala, mi chutili. Brownies od Anetky ( http://anetagoesyummi.blogspot.com/2010/12/pepermintove-brownies-za-21-rokov-mojho.html ) som pripravovala už druhýkrát, žiaľ bez potrebného extraktu a mne osobne sa tam žiada. Keď ho budem mať, brownies pripravím do tretice ;-)


180g tmavej čokolády rozpustíme a dohladka vymiešame s 180g masla nad parou (nie vo vodnom kúpeli), odstavíme.









2 bal. pepermintiek rozkrájame na štvrťky











Pripravíme si 270g hnedého cukru (použila som muscovado), 80g hladkej múky a 40g kakaa.










3 vajcia vyšľaháme s cukrom...











...opatrne vmiešame roztopenú čokoládu s maslom...










...do zmesi opatrne vmiešame preosiatu múku a kakao...










...potom cukríky.











Zmes vylejeme na menší plech s papierom na pečenie.










Pečieme vo vyhriatej rúre na 180°C 25 minút. Chvíľu necháme vychladnúť...










...nakrájame na ľubovoľné tvary a môžeme servírovať.










Mala som chuť na šľahačku, jahody, čerstvú mätu, tak som to s pepermintovými brownies skombinovala.


Dobrú chuť :-)


Ps: Veľmi pekne ďakujem Táničke, že ma upovedomila o existencii cukru muscovado. Táni, ďakujem :)





































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára