nedeľa 13. mája 2012

Nákup nielen pre radosť :-)

S bývalou kolegyňou Aničkou sme sa vybrali na kávu do jedného centra a zároveň sme spojili príjemné s užitočným: nakúpila som mlieka pre Terku, ale vlastne aj mňa a rôzne iné dobrotky. Mlieko ryžové, vločkové, sójovo-ryžové, tieto sme ešte nemali, tak ochutnáme.


Najviac som však ostala ohromená z agáve. Samozrejme pozitívne. Prvé, než som nákup vybalila a odfotila, som ochutnala agáve. Má sladučkú a jemnulinkú chuť, pripomínajúca mi nejakú sladkosť (no neviem si spomenúť ktorú), Terke chutí ako jemný javorový sirup. Laicky povedané: šťava z agáve je vlastne med pre vegánov. Preto som ju aj kúpila pre Terku. Je 100% rastlinného pôvodu. Agave je podobná medu farbou, textúrou a chuťou. Odporúčam ju pre všetkých, dokonca aj diabetikom, keďže má nízky glykemický index (o používaní - dávkovaní sa treba ale poradiť s lekárom).

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ag%C3%A1ve

http://www.strava.sk/showdoc.do?docid=9483


A ďaľší pekný deň za mnou B-)













































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára