nedeľa 9. septembra 2012

Raw paradajková polievka :-)

K príprave tejto polievky ma inšpirovala HEŇA PEŠKOVIČOVÁ  a keďže máme bohatú úrodu voňavých paradajok, nie je nad čím premýšľať ;-)


Polievku som "ochutila" podľa našich chutí, pripravila som ju v záhrade, nechala vyhriať na slniečku, zbalila do dvoch pohárov, doma som ich dala do chladničky a zachladená paradajková raw polievka je proste mňamka!!!










Pomer ingrediencií som dávala od oka ;-)  Paradajky som obrala, umyla, vykrojila zelenú striedku, šupku som dole nedala.






Ruky som si samozrejme poriadne poumývala, rozkrojené paradajky som dala do kastrólika, pridala na drobno nakrájanú červenú cibuľu, slnečnicové semienka, trocha soli, olivový olej a vodu. Rukou som paradajky rozmačkala a všetko premiešala.






Doma som pridala ešte bazalku.






Pre Terku :)






A svoju porciu som posypala hoblinkami parmezánu ;-)


Dobrú chuť :-)

































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára