piatok 7. decembra 2012

Láska na tanieri 2 :-)

Priatelia, už dlhšie som nepridala príspevok, pretože som mala technické problémy. Vlastne nie ja, ale Gmail.  Pri pridávaní fotografií mi to neustále vypisovalo, že už mám vyčerpané dáta na fotografie. Keďže nie som technický typ čo sa týka programov a počítačov, pýtala som sa druhých.
Bola som ochotná aj za nad dáta zaplatiť, avšak mi to vypisovalo platbu v dolároch a ani účet ani info viac :-( Ivetka z Ywettrecepty mi poradila ďaľšiu možnosť, ale mne to tak nefungovalo. A keďže chcem, aby blog bol funkčný, po dlhšom váhaní som sa rozhodla založiť si ďaľší blog.


Názov sa nemení, iba som pridala čísielko. Ďakujem Vám všetkým za doterajšiu a ešte stálu priazeň.

Vidíme sa na Láska na tanieri 2  :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára