nedeľa 5. augusta 2012

Brunch, 05. 08. 2012 :-)

Že MoshiMoshi v spolupráci s jemine organizujú nedeľný brunch som si všimla, keď sa konal v poradí druhý. Tretí sme nepremeškali a prihlásili sa. Terka nakoniec nešla, lebo odcestovala na prázdniny, ale ja som si skvelé jedlo aj s mojimi priateľmi Táňou a Michalom nenechala "ujsť".






Keďže z MoshiMoshi si s dcérou objednávame sushi a sme veľmi spokojné s kvalitou aj čerstvosťou aj cenou, vedela som, že úspech aj tohoto brunch-u je zaručený :)


Podľa ponuky vidíte, že naozaj bolo z čoho ochutnať a do sýtosti sa aj najesť. Ďakujem Táničke za poskytnutie fotografií (je mojou záchranou, keďže ja som nefotila).


Brunch sa konal v malej záhradke či nádvorí aj s fontánou prevádzky MoshiMoshi na Panenskej. Niekoľko stolov so stoličkami pre komorný počet ľudí, krásne ružičky vo vázach, pitie a nádherne vyzerajúce jedlá na ponukových stoloch. Už len očami sme sa v prvej chvíli najedli ;-)




Domáci špaldový chlieb s tekvicovými semienkami s avokádovým guacamole a cícerovým hummusom. Naozaj nebíčko v papuľke. Na tejto kombinácii som si neskutočne pochutnala. Chutilo nám všetkým trom, hoci Miško sa ochutnávky hummusu "vzdal" (samozrejme mal na to opodstatnené dôvody).  Zjedli sme aj španielske koláčiky a zeleninový quiche.





Melónové gazpacho bolo osviežujúce, chuťovo vyvážené, proste skvelééééé. A že nám naozaj chutilo, svedčí aj Táničkina momentka, že sa zalizujem ;-) Michal na záver ochutnal aj rezance s kuracím mäsom. Na pitie bola v ponuke aj voda s uhorkami a citrónom.


Ochutnali sme naozaj zo všetkého a všetko sme ani neodfotili. Špaldový koláč s kukuričnou polentou, tvarohom a ríbezľami bol kyselkavo osviežujúci. Koláč "Moshi orgazmus" bol jemne lahodný a sladučký, waldorfský šalát zdravý a osviežujúci, tak ako aj šalát ovocný. Falafel aj kuracie špízy so zeleninou mi tiež veľmi chutili.


Jediné, čo sme neochutnali bola zeleninová polievka boršč a mne osobne nechutila quinoa s brusnicami a kozím syrom práve pre ten kozí syr, ktorého chuť ani vôňu "nemusím" (ale to je môj problém, nie problém toho, že by to bolo zle navarené).


Je úžasné, ak si môžete hoci len jeden deň v týždni oddýchnuť od varenia a jedlo Vám pripraví s veľkou láskou a aj zanietením niekto iný. Celému tímu veľká vďaka za Vašu prácu :-)))


Priatelia, ak Vás tento brunch oslovil a aj Vy by ste chceli ochutnať z týchto "dobrôtok", nech sa páči: PRIHLÁSTE SA    počet je limitovaný na 30 lístkov. Tentokrát pôjdem aj s dcérou a rodičmi :-)))




My sme sa však ešte neskončili a vybrali sme sa na kávičku do Bistra St. Germain na Obchodnej. Milujem cheescake a nedávno som sa dočítala, že tu ho pripravujú vo vodnom kúpeli a ešte aj v nedeľu majú akciu: ku každému koláčiku káva s mliekom gratis. Kávu sme si chceli objednať tak či tak a cheescake nám slečna zabalila domov. Až teraz pri písaní si uvedomujem, že ho mám vlastne ešte stále v chladničke. Ale ja odolám a nechávam si ho na zajtra ;-)


A domov sme sa vybrali pekne po vlastných, aby sme vytrávili z obeda. Prešli sme cez mesto, Starým mostom, porozprávali sa a naše cesty sa pre dnes rozdelili: Michal s Táňou do obchodu a za deťmi a ja domov pre tortu a k mojím rodičom.


Ďaľší krásny deň so skvelými ľuďmi je za mnou a veľmi sa teším, že takýchto dní mám v poslednej dobe veľa :-)))

A tu je TÁNIČKIN PRÍSPEVOK  














































































































2 komentáre:

  1. Jídlo vypadá opravdu lákavě (já bych zrovna ráda ten kozí sýr s brusinkami ochutnala).
    Určitě jste si to užili. Já se taky chystám, že něco podobného zorganizuji...lepší program na líné nedělní dopoledne snad ani neexistuje:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, vyzerá lákavo a aj chutilo vynikajúco. V nedeľu ideme opäť, tentokrát s mojou dcérou a mojimi rodičmi. Inak, tá "stodolná párty" bola určite tiež dobrá: ochutnala by som květákové placičky ;-)

      Odstrániť