sobota 25. augusta 2012

Brunch v MoshiMoshi, 19. 08. 2012 :-)

Priatelia, a je tu ďaľší brunch v poradí štvrtý, môj absolvujúci druhý ;-)


Jedlo vyzeralo nielen na pohľad veľmi dobre, ale aj vynikajúco chutilo. Čerstvé, kvalitné, zdravé. A tak ako sa môj blog volá, tu bolo cítiť tiež lásku na tanieri. Nie je to práca jedného človeka, ale celého tímu MoshiMoshi a Jemine. A najväčšiu radosť som mala z toho, že aj moja dcéra - vegánka sa do sýtosti najedla! Na svoje si mohli prísť aj vegetariáni, celiatici, ale aj ľudia konzumujúci mäso ;-) Mojim rodičom tiež veľmi chutilo, ako aj kamarátke Klaudii s dcérou Kikou.


Aby bola zachovaná vysoká kvalita, ale aj pohodlie pri konzumácií brunch bol pripravený pre 30 ľudí. Všetko bolo vypredané!!!




Hneď pri vstupe do dvornej časti s fontánkou a stolmi so stoličkami boli prestrené stoly s dobrotami. No posúďte sami :-)








Zabudla som odfotiť tri nátierky, ktoré boli perfektnééééééééé!!! Aj mrkvovo-mandľová torta s celiatickou múkou, tá bola úplne ako pierko!




"Dôkaz", že nám naozaj chutilo ;-)))


Priatelia, dovoľte aj Vy, aby Vám v nedeľu navaril tím MoshiMoshi s Jemine, neoľutujete. Za seba vravím, ak pripravujem akékoľvek jedlo či už pre seba alebo druhých, pripravujem ho s láskou a nadšením. Verím, že tak je to aj s ľuďmi, ktorí pre nás pripravili tento brunch: ĎAKUJEME :)


Klaudia s Kristínkou išli na návštevu k rodičom a my sme sa vybrali "tráviť" na potulky Bratislavy vláčikom Prešporáčikom :-)  (ale o tom už ďaľšia "reportáž")
































































































2 komentáre:

  1. Škoda, že nic takového nemáme i u nás. Asi bych tam byla pečená vařená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veru aj u nás by som niečo takéto brala, vďaka Zuzka, že si nám to takto priblížila :-)

    OdpovedaťOdstrániť