štvrtok 12. júla 2012

Plnená pečená paprika :-)

Pečenú papriku si zvykneme s kolegyňami robiť niekoľkokrát v roku. Plníme ju prevažne syrmi, niekedy aj šunkou či zeleninkou. Čo si kúpime - čo máme.

Doma som ju naplnila syrovou "zmesou" s paprikou.


Umyla som dve papriky, odkrojila "klobúčik" a vykrojila striedku.


Vymiešala som 150g syra v črievku, 150g taveného syra, 110g plesnivého syra, 100g nastrúhaného syra a 100g bánoveckej neochutenej smotanovej nátierky. Potom som len vmiešala na drobno nakrájanú farebnú papriku.


Zmesou som naplnila papriky, 2 cm od vrchu som nechala "prázdne" a vsunula vrch papriky.


Papriky som piekla na olivovom oleji, najprv prudšie, potom som stíšila platňu a z každej starny opiekla pod pokrievkou, aby sa syr vo vnútri roztiekol. Boli krásne chrumkavé.


Papriky som podávala s paradajkami zmiešanými s bazalkou a olivovým olejom.


Dobrú chuť :-)

So syrovou zmesou naplníte 6-7 paprík. Papriky som ešte dokúpila, naplnila "syrom" a išla na návštevu k rodičom a urobila im čerstvú večeru. Maminke aj tatinovi chutilo :)





















































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára