sobota 21. júla 2012

Pohánkové lievance :-)

Na tieto pohánkové lievance ma "naviedla" Henrieta Peškovičová . Lievance som skúšala zo zemiakovej múky, akosi sa mi nevadarili, ale tieto... Posúďte sami ;-)


Občas ma prepadne chuť na sladké, a ak nemáme doma horkú čokoládu, robíme palacinky alebo si dám na lyžičku agáve :-D




Suroviny na lievance:
350 ml sójového mlieka
3 PL špaldových vločiek
130g pohánkovej múky
3 detské PL maku
1/3 KL sušeného droždia Alnatura


biely sójový jogurt, agáve, nektarínky, drvené tekvicové jadierka


Trocha mlieka som ohriala a rozputila v ňom droždie. V zvyšnom mlieku som vločky nechala odstáť asi 10 minút, potom som primiešala postupne múku, mak a mlieko s droždím. Opäť som nechala postáť, asi 15 minút. Zatiaľ som do jogurtu primiešala s 1 PL agáve a nakrájala nektarínky. Po odstáti som začala lievance piecť na panvici s trochou olivového oleja. Stačila chvíľočka: z jednej - druhej strany a "fertig" :)




Lievance si môžete dochutiť - dozdobiť čím chcete - čo máte radi. Druh ovocia záleží len na Vás, tak ako aj druh múky. Môžete vyskúšať špaldovú či celozrnnú (s týmito dvomi robím najčastejšie palacinky). Tekvicové olúpané jadierka kupujem drvené aj mleté v Hainburgu. Takto som ich pripravila pre Terezku...




...a takto pre mňa...




Dobrú chuť :-)




Ešte som si ich poliala s agáve. Mám veľmi rada sladulinkú chuť agáve... Už ste ho vyskúšali? Tak neváhajte a určite si ho zadovážte. Ja sirup agáve kupujem v DM.


Aké lievance najčastejšie robievate Vy?








































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára