streda 23. mája 2012

Osie hniezda po druhé :-)

http://laskanatanieri.blogspot.com/2012/05/osie-hniezda-s-pudingom.html

Celý deň mi "nešlo" do hlavy prečo včera puding zo sójového mlieka nezhustol a bol riedky. V obchode som kúpila vanilkový puding a hurá domov ho opäť vyskúšať uvariť. Hniezda som robila z polovičnej dávky. Najprv som si uvarila puding z 3dl sójového mlieka, 4PL cukru kryštálového, 1 vanilkového pudingu. Podaril sa, bol hustý, jeeej, veľmi som sa tešila :-))))) Kým chladol, zamiesila som cesto.


1,5dl sójového mlieka som ohriala, pridala štipku cukru a 1/2 kocky droždia. Nechala som kvások odpočívať. Do misy som si pripravila 300g polohrubej múky, štipku soli, 50g cukru kryštálového, pridala som kvások a vymiesila cesto, ktoré som nechala kysnúť 40 minút. Vyvaľkala som ho na plát, potrela vychladnutým pudingom, posypala hrozienkami a brusnicami, zrolovala a pokrájala na asi 3cm kúsky. Rúru som vyhriala na 180°C.


Kúsky som poukladala na plech s paierom na pečenie a dala piecť na 180°C 20 minút.


Po upečení som koláčiky preložila na mriežku vychladnúť.


Dobrú chuť :-)






































































































5 komentárov:

  1. Ahoj Zuzka, teším sa, že som objavila tvoj krásny blog, páčia sa mi tvoje recepty a aj tieto osie hniezda, krásne fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yvett, ďakujem veľmi pekne, a ja sa teším z Tvojej pochvaly. Keď sa mi niečo veľmi vydarí, som schopná, to piecť stále :-DDD Ale nieee, včera sa mi nezdarilo s pudingom, tak som dnes skúsila opäť a vydaril sa. Keď chcem, aby aj moja dcéra mala z toho niečo, tak musím poskúšať :-)

      Odstrániť
  2. krasne su, s tymi ceresnickami uplne na zjedenie! :-)

    OdpovedaťOdstrániť