nedeľa 29. apríla 2012

Brownies s cviklou :-)

Milujem tie pokrmy, ktoré sú "zdravé" - ak je v ňom zakomponovaná aspoň jedna zdravá potravina a človek o tom ani nemusí vedieť. Všetkým, ktorí toto brownies jedli, veľmi chutilo a nikto neuhádol, že vďaka cvikli (tipy boli na mrkvu či džem).


Vo vodnom kúpeli roztopíme 200g tmavej čokolády (kvalitnej) so 100g masla. V mise vyšľaháme 3 vajcia s 250g trstinového cukru.


500g cvikle (teraz som použila čerstvo uvarenú - nastrúhala som ju na jemno, minule som zliala od nálevu sterilizovanú a na chuti to nevadilo) rozmixujeme a zmiešame s čokoládou. Pridáme k vajciam s cukrom, premiešame a nakoniec zľahka vmiešame 100g hladkej múky.


Zmes vylejeme na vymastený a múkou vysypaný plech. Pečieme vo vyhriatej rúre, pri 150-180°C asi 30 minút.


Keď som ho piekla prvýkrát, chuťovo mi pripadal viac brownies. Tentokrát mi chutil ako výborný čokoládový koláč ;-)

Dobrú chuť :-)




















































































































































































2 komentáre:

  1. Podle fotek není ani poznat, že je tam řepa. Budu muset brzo vyzkkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam tiez zalusk na coko receptiky, a veru, aj nad podobnymi cviklovymi variantami som premyslala, zatial som taky nerobila, ale vsetci ci cviklu v kolaciku pochvaluju, tak odskusam .-)

    OdpovedaťOdstrániť