utorok 10. apríla 2012

Kuskus :-)

S dcérou máme kuskus veľmi rady zmiešaný so zeleninou či samostatne. Na Dobrom trhu sme si kúpili kuskus so sušenými kvetmi a bol výborný. Ja mám najradšej kombináciu so sušenými paradajkami, čerstvou bazalkou a parmezánom ;-) Pri tomto recepte neuvediem gramáže, pretože som ho ešte nikdy nevážila, pripravujem ho od oka. Prepáčte, ak Vás práve to odradí od prípravy (ani ja nemám veľmi rada recepty od oka), ale verím, že určite to zvládnete podľa svojej chuti :)))

Kuskus nasypte do nádoby a zalejte prevarenou - horúcou vodou (môžete aj vývarom). Prikryte a nechajte 10-15 minút postáť, osoľte morskou soľou,  premiešajte. Čerstvú bazalku a sušené paradajky "rozmixujte" (pokrájajte na drobnejšie) a zmiešajte s kuskusom. Naplňte dezertnú formičku, vyklopte, posypte strúhaným parmezánom a čerstvou bazalkou.

 
Dobrú chuť :-)

2 komentáre:

  1. Pridaj prosím aspoň pomer kuskusu a vody.Možno pre zlý pomer nám môj výtvor nechutil. sima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Simi, najbližšie, keď budem kuskus pripravovať, "pomeriam" ho. Zatiaľ som ho vždy robila od oka a vydaril sa, chutil nám :)

    OdpovedaťOdstrániť