piatok 23. marca 2012

Losos so zeleninou :-)

Tento recept mám od mojej maminky, no pár drobností som si pomenila (nesolím, nepridávam olivový olej, ani cibuľu a mamina používa rybie filé).


Alobal si preložíme 2-3x a odtrhneme ho o pár centimetrov viac, aby sme mohli pokrm potom zakryť. Surovú mrkvu a petržlen nakrájame na hrubšie kolieska a položíme do stredu.


Na zeleninu položíme 150-200g lososa, poriadne pokvapkáme citrónom a "prikryjeme" bylinkami
(dostať kúpiť čerstvé bylinky na ryby - sú už "nakombinované").


Zabalíme do alobalu. Panvicu predhrejeme a položíme na ňu balíček. Takto pečieme na strednom ohni (ja mám elektrický sporák tak na 3) 25 minút. Všimla som si, že keď som takto pripravovala rybie filé, balíček sa krásne nafúkol, pri lososovi nie.


Balíček preložíme na tanier a môžme konzumovať. Kto by mal chuť si môže pod zeleninu dať zemiaky nakrájané na tenšie plátky alebo aj spomínanú cibuľu. Mamina zvykne dať na filé aj koliesko citrónu. Na tento pokrm nepotrebujete ani kvapku oleja či štipku soli. Zelenina s lososom krásne pustí šťavu a soli obsahuje svojej dosť ;-)

Dobrú chuť :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára