streda 28. marca 2012

Slané košíčky :-)

Tieto "koláče" v jednom časopise tak skvele vyzerali (boli rozkrojené na polovicu), že som na ne dostala hneď chuť! Dnes som nakúpila potrebné suroviny a pustila som sa do toho.


V recepte bolo uvedené 1 vajce, ja som dala 3! Použila som celozrnnú múku (ako bolo napísané), ale...hoci mám celozrnnú múku veľmi rada, tu mi akosi nepasuje, pretože som necítila chuť ostatných "prísad" a mala som pocit akoby ich "prebila" svojou chuťou.  Nabudúce použijem obyčajnú polohrubú múku.

V mise zmiešame  120g créme frainche (môžme použiť aj biely jogurt či kyslú smotanu) s vajcami, múkou a práškom do pečiva. Pridáme nadrobno pokrájaných 100g šunky, 1 jarnú cibuľku, strúhanú mrkvu, podľa chuti soľ, čierne mleté korenie, 100g strúhaného syru (z toho si trocha odložíme na posypanie pri pečení).


Zmes výjde do 12-ich košíčkov, vrch posypeme syrom. Pečieme vo vyhriatej rúre na 180° asi 30 minút.

Dozdobíme napr. veľkonočnými motívmi z uvarenej červenej repy. Dobrú chuť :-)

TIP: nabudúce dám múku polohrubú (som už spomenula) a pridám aspoň 2 PL horčice. Na druhý deň boli "mafinky" suchšie (predpokladám, že najmä z celozrnnej múky). A šunku odporúčam nejakú bravčovú šťavnatú (ja som použila morčaciu).





1 komentár:

  1. Hello! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no data backup.
    Do you have any methods diet plans for women to lose
    weight (dietplansforwomentoloseweightfast.com) stop hackers?

    OdpovedaťOdstrániť